19 Aralık 2013 Perşembe

Park Shin Hye, Onu Lee Min Ho ile Kim Woo Bin'in Aşkının Güzel Gösterdiğini Söylüyor.

Park Shin Hye baş döndürücü güzelliğinin sırrını açıkladı.

Park Shin Hye 17 Aralık günü Seul Sinsadong'ta bir basın toplantısı için gazetecilerle buluştu.

Güzelliğinin sırrının sorulması üzerine Shin Hye "Bence Lee Min Ho ve Kim Woo Bin gibi iki erkek tarafından sevildiğim için insanlar güzel olduğumu düşünüyordu." diyerek herkesi güldürdü.

"Gerçekten iyi besleniyorum" diye devam etti oyuncu. "Bu yüzden bazı günler yüzüm ekranda kocaman görünüyor, iyi yiyemediğim diğer günlerse yüzüm daha zayıf görünüyor. Bu durum önceden çok kafama takılırdı ama artık o kadar rahatsız olmuyorum."


Kore'nin doğal güzellerinden biri olarak adlandırılan Park Shin Hye şöyle söyleyerek herkesi şaşırttı. "Önceden estetik ameliyatla burnumun ucunu düzelttirmek istiyordum. Bu durumu uzun bir süre kompleks yapmıştım. Yakın zamanda bir çok insan parmaklarımın çirkin olduğuna dikkat çekince, acaba parmaklarım için hastaneye gitmem gerekir mi diye düşünmeye başladım."
"Ama sonra eşsiz parmaklarımı bırakmamaya karar verdim. Hollywood oyuncusu Megan Fox'un da benzer parmaklara sahip olduğunu duydum, bu yüzden benimkiler de kalabilir" dedi Park Shin Hye. "İnsanlar bana  pek çok bayan oyuncunun parmaklarının böyle olduğunu söyledi, yani artık parmaklarımla gurur duyuyorum."



**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: mwave.interest.me
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder