26 Kasım 2013 Salı

Kim Woo Bin 'Friend 2' Filmindeki Sarhoş Sahnesiyle Övgüleri Topluyor !


Kim Woo Bin 'Friend 2' filmindeki sarhoş sahnesiyle övgüleri topluyor.
Friend 2 filminin yapımcı şirketi geçenlerde, Kim Woo Bin'in filmdeki sarhoş sahnesinden fotoğraflar yayınladı.

Görüntülerde Sung Hoon (Kim Woo Bin) karakterinin gerçek hislerini belli ettiği ve "Bunca zamandan beri ilk kez yetişkin bir adam benim tarafımı tutuyor" dediği sahne görülüyor. Ayrıca bu sahne filmde Sung Hoon ve Joon Seok karakterlerinin yakınlaşmasını sağlayıp seyircilerin de övgü odağı oldu. Kim Woo Bin'in dik bakışları ve kızarmış yanakları sarhoşluğunu daha da inandırıcı kıldı.

Kim Woo Bin sahne çekilirken aslında tamamen ayıktı ve harika oyunculuğuyla da Yoo Oh Sung'un takdirini kazandı. Yoo Oh Sung, sahne hakkında şunları söyledi "Bu, Kim Woo Bin'in en iyi sahnesiydi. Bir damla alkol almadan çekti. Onun oyunculuğunu görünce kendi kendime bu çocuk acemi değil dedim. Daha 25 yaşında. Ben o yaşlarda olsam, aynı performansı gösteremezdim."

Yukarıda bahsedilen sahnenin yanı sıra; filmde Kim Woo Bin motosiklet sürüşünü, dövüş yeteneklerini ve cazibesini de gösterme fırsatı buldu. Woo Bin, 20'li yaşlardaki bayan izleyicilerin yoğun ilgisini çektiği için, filmin bu kadar başarı kazanmasının bir sebebi olarak gösteriliyor.



**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız

Kaynak: yahoo
Çeviri: Lotus




2 yorum:

  1. iyiki bu blog var iyiki açmışsınız :D woo binin güncel haberlerini almak çok sevindiriyor beni emeklerinize sağlık takipteyim :D

    YanıtlaSil