26 Kasım 2013 Salı

Kim Woo Bin ve Suzy, beraber romantik-komedi filminde mi oynayacak?

Friend filminin yönetmeni Kwak Kyung Taek, Suzy ile Kim Woo Bin'in oynadığı romantik bir film çekmeyi çok istiyor.

Friend film serisinin yönetmeni  Kwak Kyung Taek, Suzy'de gözü olduğunu itiraf etti! Yönetmen Kwak, genelde filmlerinde erkek başrollere yer verip konu olarak da onların zor ve dağınık hayatlarını anlatmayı tercih ettiği için, bu sözleri oldukça dikkat çekti.
Kwak Kyung Taek geçenlerde katıldığı '1'e karşı 100' programında şöyle söyledi. "Sürekli karanlık filmler üzerine çalışıyor olmam gerçek hayatımı da etkiliyor. Bir sonraki filmimi komedi ya da romantik tarzda yapmak istiyorum. Daha aydınlık birşey olsun."
Yönetmen Kwak ayrıca " Eğer Friend 2 iyi bir başarı yakalarsa, benim için farklı türde bir film yapmak daha kolay olur." dedi.
Daha sonra program sunucusu kendisine bu aralar kafasında belli bir oyuncunun olup olmadığını sordu. Yönetmen Kwak, "En çok Suzy'yi seviyorum. 'Architecture 101' filmini izledim ve gerçekten iyi bir oyuncu diye düşündüm. Ayrıca güçlü bir kişiliği var gibiydi. Bu yüzden onu, aksanlı konuşan zor bir rolde oynatmayı isterim" dedi.
Yönetmen Kwak, Suzy'ye bir de mesaj gönderdi. "Eğer sana yakın zamanda bir senaryo gönderirsem, lütfen reddetme!"
Yönetmen Kwak Kyung Taek, Kim Woo Bin'le Suzy'nin başrolde olduğu romantik bir film yapmak istediğini belirtti.
Friend 2 filminin basın toplantısı 21 aralık günü Seul'de bir restoranda gerçekleştirildi. Etkinliğe yönetmen Kwak'la birlikte Yoo Oh Sung, Kim Woo Bin ve Jung Ho Bin katıldı.
Yönetmen Kwak Kyung Taek  "Eğer fırsatım olursa, Suzy'deki meleğimsi havayı kırmayı gerçekten istiyorum." dedi.
"Suzy iyi bir etkiye sahip ve oyunculuğu da gayet güzel." diye devam etti.
Muhabirlerden birinin Suzy ile Kim Woo Bin ikilisinin harika bir çift olacağını söylemesi üzerine Yönetmen Kwak "Bence de öyle. Eğer elimde iyi bir senaryo olursa, kesinlikle ikisinin olduğu bir film  üzerinde çalışmak isterim." dedi.

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: onehallyu
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder