12 Ocak 2014 Pazar

Kim Woo Bin'in The Star Röportajı






Merhaba, The STAR izleyicileri, ben Kim Woo Bin. Sizi yeniden görmek güzel.

S1: Beraber oynadığın erkek yıldızlarla aranda harika bir kimya var gibi görünüyor. 'İki Mirasçıya Ne Oldu?'yu izledin mi? (Kim Tan ve Young Do hakkındaki fan yapımı videodan bahsediyor.)

C1: Hmm.. İzlediğimde çok şaşırdım. Video hakkında söylentiler duydum sonra izledim, (videonun) düzenlenişi çok iyi. Şaşkına döndüm ama izlerken zevk aldım. Yapan kişiye çok teşekkür ederim.

S2: Lee Minho, Park Hyungsik, Lee Jongsuk suya düşse? 

C2: Öncelikle, Jongsuk No Breathing'i çekerken yüzmeyi öğrenmişti, yani bence zaten iyi yüzebiliyordur. Hyungsik de öyle, askerdeyken yüzme bölümündeydi, değil mi? Minho hyung'a gelirsek, (Lee Minho'nun yüzme bilip bilmediğini) Öğrenebilmiş değilim. Bu yüzden onu seçerdim.

S3: Senaryonun kenarını koparma alışkanlığın var, bunu neden yapıyorsun?

A3: Çıkış yaptığımda, bir sürü kıdemli oyuncunun öyle yaptığını görmüştüm ben de onları takip ettim. Bitirdiğim sahneyi senaryodan yırtıyorum,  böylece çektiğim sahneyi aklımda tutabiliyorum. Yapması çok eğlenceli bir şey aynı zamanda, eğer bütün sayfalar koparılmışsa, o zaman hepsini çekmişim demek oluyor. Bu yüzden senaryomu yırtmaya devam ediyorum, yönetmen bunun çok basit bir alışkanlık olduğunu söylese bile. Hala yapıyorum. Yani sonuçta benim kendi senaryom, yırtmayı seviyorum bu yüzden böyle devam edeceğim.

S4: The Heirs'te Young Do ramen yemeyi çok seviyor gibi görünüyor, senin kişisel tercihin olduğu için mi?

C4: Rameni seviyorum ama (Young Do'nun ramen yemeyi seviyor olması) tabii ki benim kişisel tercihim olduğu için değil. School 2013'i çektiğim zamanki gibi. Jongsuk ve ben ramen reklam filmi için anlaşma yapmaya çalışıyorduk, ama hiç arayan olmadı. Düşününce gerçekten acınası bir durum. Açık yüreklilikle kendimizi hala buna hazırlıyoruz, yani lütfen, bizi arayın. Rameni gerçekten seviyorum.

S5: Hangisini tercih edersin, Friend 2'daki vücudunu mu yoksa The Heirs'tekini mi?

C5: Ben şahsen daha büyük vücutları seviyorum, öyle bir vücut istiyorum. O yüzden Friend 2'daki halimi daha çok seviyorum. Şu an dizi bittiği için, egzersiz yapıp vücudumu daha iyi bir şekle sokmak istiyorum, çünkü çok kilo kaybettim.

S6: Yakın zamanda yeni bir eve taşındın, kendine ait bir evin olmasını sevdin mi? Kimler sana yeni eve taşındığın için hediye getirdi, ne tür hediyeler aldın? Hediye olarak istediğin bir şey var mı, onu da merak ediyoruz.

C6: Taşınmam daha çok yeni olduğu için, hala alışamadım. Bana özellikle yeni ev hediyesi getiren kimse yok bence. Yeni evime daha arkadaşlarımı da davet edemedim. Evi düzenleyip hazırladığımda arkadaşlarımı ve tanıdıklarımı çağırıp yeni eve taşınma partisi düzenleyeceğim. Belki o zaman ihtiyacım olan ev hediyelerini alırım. (Şaka yaparak) Senin gelmeni gerçekten istiyorum, ama elin boş gelme.

S7: Woo Bin oppa! İmza gününde öğrencilere "Çok ders çalışmalısın ve makyaj yapma!" dedin. Bunu neden söyledin?

C7: Tabii ki öğrencilere bunu söylememin bir sebebi var. İmza günlerinde, hayranlarla yakın olarak buluşabiliyorum (yakın bir mesafede) yani bence bu onlar için güzel bir anı olabilir. O koşullarda, bir oyuncu ile fanlarının buluşması gibi değil de hayranlarıma sanki onların mahallelerinden bir oppaymışım gibi rahat duygularla yaklaşmak istiyorum. Bu yüzden ilk imza günümden beri bunu söylüyorum. Aslında bunu yapmak biraz zor ver utandırıcı ama kasıtlı olarak yaptım ve hatta resmi olmayan konuşma şeklini kullandım onlarla konuşurken. Artık bu konuda daha iyiyim. Ayrıca, bazen düşünüyorum, okul yıllarımda biraz daha çok çalışsaydım, belki şu an daha çok şey biliyor olur ve bunu iyi anlamda kullanırdım. Yani evet, lütfen bunu bir mahalle oppası duygusuyla söylediğimi anlayın.

S8: Dizi bittiği için biraz üzgün hisseden  Friend 2 ve The Heirs izleyicilerine lütfen aegyo dolu bir mesaj yolla! 

C8: Benden böyle şeyler isterken neye üzülüyorsun? Başka bir projede tekrar görünmeyecek değilim ya!  O zaman bir kapanış mesajı yapayım mı?

Kapanış mesajı:

The Star izleyicileri, The Heirs'i izlemekten keyif aldınız mı? Ben de aldım, dizi çekiminden zevk alabilmemi sağlayan herkes sayesinde. Beceriksiz Young Do karakteri sayesinde, böyle harika bir destek ve sevgi kazanacağımı düşünmemiştim bile. Bunun için gerçekten minnettarım. Şu andan itibaren,  bana uygun bir proje seçmek için çok çalışıyor olacağım, böylece hepinizle daha iyi bir şekilde ve daha iyi bir yapımda buluşabilirim. Umarım iyi bir yılsonu tatili geçirirsiniz ve umarım harika bir yeni yıl yaşarsınız. Lütfen soğuğa dikkat edin, hep sağlıklı ve mutlu olun. Teşekkür ederim. Annyong!

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Çeviri: Middle Earth

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder