21 Ocak 2014 Salı

Lee Jong Suk, Kim Woo Bin'le Olan İlişkisini ve Kim Woo Bin'i Kıskandığı Olay Hakkında Konuştu!



Aktör Lee Jong Suk 21 Ocak'ta OSEN tarafından yapılan röportajda dostları hakkında konuştu. Tabiki, ona karşı kıskançlık hissettiğini açıkladığı ünlü arkadaşı Kim Woo Bin de içlerindeydi.

Lee Jong Suk, "Çok derin ilişki kurabildiğim çok insan yok. Hepsinden önce, ünlü olan arkadaşlarımla benim aramda sempatik bir ilişki yok ve bu ünlüler arasından doğru arkadaş edinmeyi zorlaştırıyor çünkü birçok şeyi saklıyorlar. Bunun hakkında yapabileceğim bir şey olduğunu hiç düşünmüyorum. Ama hala Kim Woo Bin ile çok yakınım. İnsanları birlikte eleştiriyoruz." sözlerini kullandı.

Bu sözlerini ise "Hatta bugün buraya gelirken bile Kim Woo Bin'le Kakao hesaplarımızdan konuşuyorduk. Bugünlerde birçok şey hakkında konuşuyoruz. O Lee Na Young ile reklam filmi çekti. Bunu gerçekten çok kıskandım. En azından onun bir imzasını alamaz mıydı? Ben büyük bir Lee Na Young hayranıyım. Ondan bir dahaki çekimlerinde onun imzasını benim için alacağına dair söz aldım." şeklinde bitirdi.


Kaynak: allkpop
Çeviri: heaven_zls

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder