27 Aralık 2013 Cuma

Kim Woo Bin, Oyuncu Jang Dong Gun ile Yeniden Çalışmak İstiyor


Kim Woo Bin Jang Dong Gun ile daha önce bir kere A Gentleman's Dignity'de oynamıştı ve gelecekte ünlü yıldızla yeniden oynayabilmeyi umuyor.

A Gentleman's Dignity dizisinde Kim Woo Bin, öğretmeni (Kim Ha Neun'ın canlandırdığı) Seo Yi Soo'ya aşık Kim Dong Hyup isimli bir lise öğrencisini canlandırıyordu. Dizide, Jang Dong Gun'un oynadığı karakter Kim Do Jin, Seo Yi Soo ile çıkıyordu.

2013 SBS Dizi Ödülleri'nde sunucu olacağı için hazırlık yapan Kim Woo Bin 24 Aralık günü Noel Arefesi sabahı SBS kanalıyla röportaj yaptı. Röportaj sırasında, A Gentleman's Dignity dizisinde ünlü yıldızla çalışmış olması üzerine şunları söyledi "Onunla bir kere bile çalışmış olmak benim için onurdu zaten ama ben Friend 2 filminde onunla yeniden çalışma fırsatı buldum. Çekim yaptığımız zamanlar bana bir çok tavsiye verdi, bunun için gerçekten minnettarım. Ailem bile Jang Dong Gun hayranı."



Oyuncu şöyle devam etti "Gelecekte, onunla başka bir projede daha çalışmayı çok isterim."

Kim Woo Bin ödül töreninde sunuculuk yapacak olmasıyla ilgili de konuştu "Bu etkinlikte ilk kez katılımcı olarak değil de sunucu olarak bulunacağım, ki bu benim için bir onur. Ama aynı zamanda beni heyecanlandırıp geriyor da. Lee Hwi Jae ve Lee Bo Young ile birlikte töreni düzgün bir şekilde sunmaya çalışacağım."

Geçtiğimiz yıl, Kim Woo Bin The Heirs'teki sıradışı karizmasıyla izleyicilerin bolca ilgisini ve desteğini kazandı. Oyuncu "Yılan burcu olduğum için, bu enerjiyi bu seneki işlerimde kullanmayı umuyordum ve The Heirs ile bu senem çok dolu geçti. Gelecek sene daha da fazla çalışacağım" dedi.

31 Aralık günü saat 20.55'te canlı yayınlanacak olan 2013 SBS Dizi Ödülleri'nde Kim Woo Bin, Lee Bo Young ve Lee Hwi Jae sunucu olacak. İzleyecek misiniz?

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

 Kaynak: ningin - kpopstarz
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder