25 Aralık 2013 Çarşamba

Kim Woo Bin Aslında Oyuncu Olmayı Hiç Planlamamış Olduğunu Söyledi



Mankenlikten oyunculuğa geçiş yapmış olan oyuncu geçenlerde, oyunculuğun aslında planının parçası olmadığını söyledi.

Heirs'in yakışıklısı Newsen haber sitesine bir röportajda ilk kariyer hayalinin, mankenlik okulu eğitmeni olmak olduğunu söyledi. "Mankenlik yaparken, oyunculuk sektörüne girmek gibi bir niyetim hiç yoktu. Amacım bir modellik okulunda eğitmen olmaktı. O dönem mankenlik ajansıma oyunculuk sektörüne girmeyi hiç istemediğimi söylemiştim ve oyunculuk derslerine de yazılmadım. Ama reklam çekimleri için görüşmelere gittikten sonra, oyunculuk yeteneğine ihtiyacım olabileceğini fark ettim. Böylece biraz geç de olsa oyunculuk dersleri almaya başladım. Derslere ilk başlayışım bundan yaklaşık 3 yıl önceydi."

Oyuncu şöyle devam etti "Başta, senaryodan ziyade sadece tepkilerimi nasıl kontrol edeceğimi öğrenmek istiyordum. Ama sonra ilk oyunculuk eğitmenimle tanışınca oyunculuğa gerçekten merak sardım. Eğitmenimin oyunculuğa olan tutkusunu, bir çaylak olan bana karşı ne kadar anlayışlı olduğunu ve oyunculuğa nasıl yaklastıgını gördüğüm zaman; oyunculuk hakkında bilinecek her şeyi öğrenmeyi ve onun ne olduğundan tam olarak emin olamasam bile denemeyi hedefim haline getirdim. Oyunculuğa ilk  başladığım zaman heyecanlandığım için hevesle bir sürü ders almaya başladım."

Kim Woo Bin şunları ekledi "Eğitmenime bana daha fazla ödev vermesini ve daha çok örnek yaptırmasını söyledim, örneklere çalışıp hazırlıklı geldiğimde bile sonunda yine fırça yerdim. Oyunculukla mankenlikte benim için aynı olan şey şu: İkisinde de beni çeken en büyük etken, belli bir doğrunun olmamasıydı. Sırf gitgide daha çok endişe duyduğun için ya da daha fazla çalıştığın için, farklı bir sonuç alacaksın diye birşey yok. Bir çok kez denedikten sonra bu noktaya vardım."

Kim Woo Bin, oyunculuk dünyasında başarılı bir çıkış yapmış olmasına rağmen, henüz mankenliği bırakmak gibi bir planı yok. "Oyuncu olduğum zaman, ilk kez sezon gösterilerini özledim. Onlara hep katılırdım ama dizi programım çok yoğun olunca katılamamaya başladım. Özlediğim için biraz üzgün hissediyorum. Mankenlik mesleğini gerçekten ilham verici buluyorum. Mankenlik yapmaya bayılıyorum. Minnettar olduğum ve hiç bırakmak istemediğim birşey mankenlik. Eskiden olduğu gibi bana gelen her mankenlik teklifini kabul edemiyorum ama yapabilecek olsam hepsini yapmak isterdim. Cha Seung Won'u ne zaman bir gösteride izlesem, ne kadar müthiş göründüğünü düşünmeden edemiyorum. Tıpkı Cha Seung Won gibi, mankenlik mesleğini yapamayacak hale gelene kadar yapmak istiyorum. "

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: soompi
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder