20 Aralık 2013 Cuma

Kim Woo Bin'le İlgili Beş Eğlenceli Gerçek


Kim Woo Bin karizmatik ve ilgi çekici oyunculardan biri olduğuna, bizleri sadece Heirs ile ikna etmiyor. Aynı zamanda kapalı gişe oynayan Friend 2 filminde de oynadı.

Manken olarak çıkışını yaptıktan sadece 6 ay sonra ilk rolünü aldı ve çabucak bir yıldız haline geldi. İşte Kim Woo Bin hakkında bilmiyor olabileceğiniz bir kaç gerçek.

1. A Gentleman's Dignity dizisinde küçük bir rolü olduğu sıralar, oyunculuk konusunda ona yardım eden Jang Dong Gun'a çok minnettar oldu. Woo Bin'in hayran olduğu oyuncu Jang Dong Gun ona replikleri okumada yardım etmeyi teklif etmiş.

"Repliklere beraber bakmak ister misin dediğinde çok rahatladım." dedi Kim.

Bu deneyim sayesinde Woo Bin yaşça küçük oyunculara yardım etmenin ne kadar önemli olduğunu öğrendi ve gelecekte kendisi de diğer oyunculara yardım edebilmeyi umuyor.

2. Onun için en önemli şey, başkalarını düşünen iyi bir insan olmak. İyi bir oyuncu olarak tarif edilmektense, iyi hayat yaşayan biri olarak görülmeyi yeğliyor. 

3. Gerçek ismiyle çağırılmayı sevmiyor ki gerçek ismi Kim Hyung Joong. Sebebi belli. SS501 grubunun lideri Kim Hyung Joong ve oyuncu Kim Hyung Joong ile karıştırılabilir.

"20 yıldan fazla zamandır Kim Hyung Joong diye çağırıldım" dedi oyuncu. "Hiç farklı bir şekilde çağırılacağımı düşünmemiştim. Arkadaşlarımdan bana isim önermelerini istedim ve ajansımın CEO'su Kim Woo Bin ismini önerdi, ve sevdim ismi."

4. Seul'de yapmayı en çok sevdiği şeylerden biri Han Nehri boyunca yürümek. 

"İnsanlar Seul'ü gürültülü ve kalabalık bir şehir olarak görebilir ama keşfedilecek sessiz yerler var" diyor Woo Bin.

Yoğun programı sebebiyle nehir kenarında çok sık yürüyemiyor fakat "Our Seoul" film projesinde nehir kıyısındaki yürüyüşleriyle sevgisini kanıtlıyor. Bahsedilen film ünlülerin şehirde en sevdiği yerleri konu alıyor.

5. Favori yemeklerinden biri ramen. Bu durum komik çünkü The Heirs'teki karakteri mahalle marketinde sık sık ramen yerken görülüyor. Woo Bin rameni o kadar seviyor ki ramen reklamında oynamayı çok istiyor.

"Henüz her hangi bir reklam teklifi almamış olsam da  bir ramen reklamında oynamayı gerçekten istiyorum. Rameni çok seviyorum, ne kadar yersem yiyeyim kusmam eminim. Bu konuda bu kadar hırslıyım işte."

Aslında Woo bin arkadaşı ve yaşıtı olan oyuncu Lee Jong Suk ile ramen reklamında oynamayı çok istiyor. Eğer bunu okuyan bir ramen şirketi varsa, not alsın. Hayranlar bu ikisini bir ramen reklamında görmekten çok memnun olurlar. 


**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: kdramastars
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder