3 Ocak 2014 Cuma

M! Countdown Sunucusu Kim Woo Bin Sandra Park'a 90 Derece Eğildi? "Gerçekten Hayranıyım."



Oyuncu Kim Woo Bin M!Countdown müzik programında sunucu olmayı kabul ettiğinde, 'bir idol hayranına dönüştüğünü' itiraf etmişti.

The Star ile yaptığı son bir röportajında Kim Woo Bin "M!Countdown sunucusu olunca idollerle arkadaş oldum. Bekleme odasına uzaklıkla kıyaslarsak, sahneyle sunucu koltukları arasında fazla mesafe yok " dedi. "Im Chang Jun sunbae ile gerçekten yakınlaştık."

Kim Woo Bin şöyle devam etti,  "İdollerle yakınlaşırken ilk adımı benim atmam biraz kaba olur gibi geldi. Ama bence yeni çıkış yapmış idollerle kıyaslarsak, kıdemli idollerle yakınlaşmak daha zor. Bu yüzden uzun süredir idol olanlarla arkadaş olmak biraz güç, yenilerle daha kolay. Ayrıca idol müziği dinlediğim için, gerçekten idol hayranına dönüştüm. Şarkılarını dinledikten sonra onları selamlayıp onlarla konuşmak harika." dedi tedbirli bir şekilde.
Woo Bin'in 2NE1'dan Sandra'ya 90 derece eğildiği fotoğraflar internet topluluklarında gündeme oturdu "(Sandra Park açısından) Biz pek arkadaş sayılmayız fakat ben gerçekten Sandra'nın hayranıyım. Ondan gerçekten hoşlanıyorum." dedi Woo Bin geniş bir gülümsemeyle.



**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: oh-dara
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder