18 Ocak 2014 Cumartesi

Kim Woo Bin, 'The Heirs' Kadrosuna Nasıl Girdiğinden Bahsetti!!


Oyuncu Kim Woo Bin geçenlerde Aju News ile yaptığı bir röportaj sırasında lise-gençlik dizisi Heirs kadrosuna nasıl girdiğini anlattı.

Kim Woo Bin "Geçmişte pek çok öğrenci rolü oynadım. Heirs de aynı şekilde öğrencileri merkez alan bir hikaye. Ben Lee Min Ho'dan konuyu duyduğumda o zaman format daha farklıydı" dedi.

"Senarist Kim Eun Sook, Türkiye'de yaptığı bir tatilden dönmüştü ve oradayken birden aklına benim geldiğimi anlattı bana. 'Keşke Choi Young Do'yu Kim Woo Bin oynasa' diye düşündüğünü söyledi."

Kim Woo Bin son olarak şunları ekledi "Son sahneyi çektikten sonra senaristle yemeğe çıktık. Birbirimizi görmeyeli biraz olmuştu. Beni övüp iyi iş çıkardığımı söyledi. Ona yanlış bir şey yapmışsam eğer, bana fırça çekmesini söyledim ama o bana iltifat etti bu yüzden çok memnun oldum."

Not: Kim Eun Sook, aynı zamanda Secret Garden ve A Gentleman's Dignity dizilerinin de senaristi. Woo Bin ile A Gentleman's Dignity sayesinde tanışmışlar.

Kaynak: allkpop
Çeviri: Lotus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder