2 Ocak 2014 Perşembe

Lee Min Ho, Kim Woo Bin'in Olgun Bir Arkadaş Olduğunu Söyledi

Lee Min Ho, The Heirs'te Kim Woo Bin ile çalışmasından bahsetti.

Aşk için herşeyi bir kenara atan 18 yaşında bir lise öğrencisini canlandıran Lee Min Ho, dizide rakibi ve arkadaşını oynayan Kim Woo Bin hakkında konuştu.

Newsen ile yaptığı yeni bir röportajda, Lee Min Ho "İlk dört bölüm çekimler için Amerika'daydım. Beşinci bölümü çekmek için Kore'ye döndüm ve Kim Woo Bin'le ilk kez o zaman tanıştım."

"Kim Woo Bin'le ilk sahne çekişimizde ondan gelen enerjiyi hissedebiliyordum" diye devam etti oyuncu. "Onun gibi bir oyuncu bu dizide olacaksa eğer, muhtemelen senaryoda bir aşk üçgeni olur diye tahmin etmiştim ve doğru tahmin etmişim."


Dizinin popülerliği arttıkça basının da dikkati bu iki erkek oyuncuya çekmesiyle, bir sürü hayran Kim Woo Bin'in fanları ve Lee Min Ho'nun fanları diye bölünmeye başlamıştı.

Kim Woo Bin ile aranda hiç rekabet hissettin mi diye sorulunca, Lee Min Ho şöyle cevapladı "Bence Kim Woo Bin, oyunculuk hakkındaki pek çok şeyi merak edip öğrenmek isteyen bir aşamada. Bu yüzden bana çekimler sırasında bir sürü soru sordu. Diziyi çekerken bir çok ciddi sohbet yaptık. Min Hyuk ve Hyung Sik'i donsenglerim olarak görürken, belki de bu yüzden Kim Woo Bin'i donseng (daha genç kişi) değil de daha çok olgun bir arkadaş gibi görüyorum."




Lee Min Ho Heirs'in final bölümünde Kim Tan ile Choi Young Do'nun barışmamış olmasından da bahsetti.

"Dizinin asıl konusu aşktı, arkadaşlık değil" dedi final bölümünden tatmin olmuş olan Lee Min Ho. "Senaristin asıl amacını ben de bilmiyorum ama bence senaristin  anlatmak istediği şey şuydu: Hislerini dışarıya ifade edemeyen ama içten içe birbirini destekleyen iki kişi."

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Çeviri: Lotus


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder