21 Ocak 2014 Salı

Kim Woo Bin 'Park Kyung Lim'in Saat 2 Randevusu'na Katıldı

7 Ocakta Kim Woo Bin, MBC FM4U "Park Kyung Lim'in Saat 2 Randevusu" programına katılıp dinleyenlerle ilginç hikayeler paylaşmıştı. 
O hikayeleri sizler için topladık.



Lee Min Ho, Park Shin Hye ve Choi Jin Hyuk SBS’in “The Heirs” dizisi için şarkı söylerken Kim Woo Bin kendisine gelen şarkı söylemesi teklifini geri çevirdi.
Kim Woo Bin 7 Ocakta MBC FM4U’nun DJ Park Kyung Lim ile saat 2 randevusu programında misafir olarak göründü.


Park Kyung Lim daha önce bir fanmeeting sırasında hayranlarına şarkı söylediğini hatırlayarak Kim Woo Bin’den dinleyiciler için bir şarkı söylemesini istedi.


Oldukça mahcup bir şekilde, “Ben iyi bir şarkıcı değilim. İnsanlar bana şarkı söylemek ya da dans etmek için iki seçenek sunsa, ben şarkı söylemek yerine dans etmeyi tercih ederim. Gerçekten yakın arkadaşlarımın karşısında bile söyleyemem. Bu utanç verici. Gerçekten yalnızken de şarkı söylemiyorum. Sadece eğlenceli bir şekilde (şarkı) mırıldanıyorum.” diyerek yanıtladı.


Park Kyung Lim ona neden oyunculardan bir çoğu “The Heirs” OST albümüne katıldığında onunda katılmadığını sordu.


“Aslında bana da bir şarkı teklifi geldi” dedi Kim Woo Bin. “Ama benim korkunç şarkı söyleyişimin, hikâye akışını ele geçirip onu mahvetmesinden korktum.”


Ama Park Kyung Lim’in ısrarcı ricası üzerine Kim Woo Bin sonunda Yoon Doon Hyun’un Road şarkısını dudaklarını oynatarak söyledi. O sahneyi izlemek isterseniz;



Kim Woo Bin MBC'nin radyo programındayken kız kardeşinden de bahsetti.
Konuyu DJ Park Kyung Lim şu soruyla açtı "Kız kardeşinin zeki olmadığını duydum. Doğru mu?" Kim Woo Bin "Doğru değil, hikayeler biraz abartıldı" dedi.

Sonra DJ kız kardeşinin kendine güvenen biri olarak büyüyüp büyümediğini sordu. Kim Woo Bin şunları söyledi "Güzel yetişiyor ve bağımsızlaşıyor. Gerçekten kendi başına iyi idare ediyor. Benim de sıradan bir abiden farkım yok. En azından kız kardeşime bütün erkeklerin hayvan olduğunu söylüyorum."

Park Kyung Lim daha sonra, Kim Woo Bin'in dizisinden ana karakterler seçerek sordu, "Kardeşinin ne tarz bir erkekle çıkmasını isterdin? Yong Do'yu mu tercih ederdin Kim Tan'ı mı? Myungsoo ile Chanyoung'u da seçebilirsin."

Kim Woo Bin "Minhyuk'un karakteri Chanyoung'u seçerdim" dedi. "Mevzu evleneceği kişi olsa yine Chanyoung'u seçerdim. İnsanın ondan öğrenebileceği çok şey var ve sevimli biri."



Kim Woo Bin The Heirs'teki karakterinin aksine, Park Shin Hye için her hangi bir his beslemediğini itiraf etti. 
Kim Woo Bin katıldığı 'Saat 2 Randevusu' programında "Park Shin Hye dışında Krystal ve Kim Ji Won ile rahattım. En rahat olduğum kişi ise Park Shin Hye'ydi. Shin Hye erkek gibi demiyorum ama yanında çok rahat olduğum bir insan." diyerek itirafta bulundu. "Park Shin Hye her zaman enerji doluydu, sıkı çalışır ve sette etrafındaki insanlarla ilgilenirdi. Onu bir kızdan çok iş arkadaşı olarak görüyordum." diye devam etti oyuncu. "Ama çekim başladığı an gözümde Eun Sang olurdu."


DJ Park Kyung Rim "O zaman çekimlerde sana en çok kız gibi görünen oyuncu kimdi?" diye sordu.

"Bütün bayan oyuncular, set ekibindeki erkekleri mutlu etmişti. Ama aralarında en popüler olan Krystal'di. Onun oyunculuğunu görmek için bir çok set üyesi kalıyordu, ama ben çekim yaparken tuvalete gidiyorlardı" dedi Kim Woo Bin gülerek. 





Kim Woo Bin ideal tipi olarak Krystal'i seçti.
7 Ocakta Kim Woo Bin, MBC FM4U "Park Kyung Lim'in Saat 2 Randevusu" programına katılıp dinleyenlerle ilginç hikayeler paylaştı.


Oyuncuya f(x) üyeleri arasından ideal tipi sorulduğunda, Kim Woo Bin "Krystal" dedi ve "Çünkü diğer üyelerle yakın değilim" diye açıkladı. Daha sonra, hangi kız grubunun comeback'ini merakla beklediği sorulduğunda Kim Woo Bin biraz düşündükten sonra "Girl's Day comeback yapıyor ve ben de onların gösterilerinden birinde sunucu olacağım bu yüzden onlarınkini izlemeyi umuyorum."


Kim woo bin hala annesinden harçlık aldığını itiraf etti.
''Model olduğumdan beri paradan ailem sorumlu olmuştur. Ben hala harçlık alıyorum ve tam olarak ne yapacağımı bilmiyorum.''

DJ, Kim woo bin'e ne kadar harçlık aldığını sorduğunda: ''Belirli bir miktar yok, ben sadece paraya ihtiyacım olduğunda istiyorum. Para isterken kötü hissetmiyorum.''


Daha sonra, yoğun programları nedeniyle çok harcama yapmadığını ekleyerek ''Yaptığım en son kıyafet alışverişinde stilistim sayesinde %40 indirimle satın aldım."


**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: mwave.interest.me - allkpop - m.wave - dkpopnews
Çeviri: Middle_Earth - EyeCandy - emyblack

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder