3 Ocak 2014 Cuma

Kim Woo Bin Heirs Kamera Arkası Deneyimlerini Paylaştı



Selam sisterlar~ Ben Kim Woo Bin.

Heirs'in son bölümünü izlediniz mi? Tan ve Eun Sang mutlu olduğu için yalnızdım, annem döndüğü için mutluydum ve Myung Soo orduya yazıldığı için de sıkılmıştım.


Bence Heirs'in anlamı şöyle bir şey. 'Bana geldin ve çiçek oldun' (Kim Chun Su'nun Çiçek şiirinden bir alıntı) Heirs ile pek çok insan tarafından tanınıp sevildim ve böylece anlamlı olarak var olabildim. Son çekimimizde gözlerim dolmak üzereydi.

Hepsinin üstünde Young Do'yu bırakmak zorunda olmamdan kaynaklanan kaybetme hissi, 
en çok hissettiğim şey. Aynısı size de mi oldu? Bu yüzden Young Do'yu bırakamayan kişilere 
son çekimimizin hikayesini anlatıyorum. Buna 'Son sahnenin kamera arkası hikayesi' diyeceğim. 
Eğer okumazsanız intikamımı alırım.


11 Aralık sabahı, Heirs'in son çekimi sonunda başladı. Oraya hiç olmadığım kadar gönülsüzce gittim. Hava duygularımdan haberdar mıydı değil miydi bilmiyorum, gece boyunca kar yağdı. Bu yüzden fotoğraf çektim.

O gün çektiğim sahne, günümüzden on yıl sonraki Heirs hikayesiydi. Tan'ın evinde bir parti vardı. Aslında biraz endişeliydim. On yıl sonraki Young Do'yu nasıl konuşturacağımdan emin değildim. Oysa ki on yıl geçsin ya da geçmesin Young Do kendisine karşı dürüst konuştuğu zaman, ondan iyisi yoktur.

Niye kar bu kadar çok yağdı ki? Beni çok heyecanlandırdı.

The Heirs kadrosu da ulaştı.


Nihayet sete vardım. Çekim yapmaya hazırdım. Kim Tan'ın partisini nasıl ekebilirim ki? Kkan Do'ya dönüştüm. Alnım açık, kenarlarımda bir sürü kahkül var. Tarzımın odak noktası, pahalı aksesuarlardı. Çekime başlamadan önce set ekibiyle çene çalarak kendimi rahatlattım. Gerçeği söylemek gerekirse, o ana kadar gerçekten son çekimimiz olduğuna inanamamıştım. Sevincim kaybetme hissimden daha fazla, çünkü bütün ekip aynı mekanda toplanmıştı.

Won kardeşle çekimim var.

Kalbim hızla çarpıyor!

Çekime başlıyorum.


Set yoğundu. Bütün set ekibi ve oyuncular toplanmıştı. Elimde senaryoyla, Won kardeşin yanına gidiyordum. Beraber pratik yaptık. Eskisinden daha fazla şaka yapıp dalga geçerek hüznümü gizledim. Sonuna kadar repliğimi tekrar tekrar ezberledim. Young Do'nun duygusal sesi kolay kolay çıkmıyor. Repliğim 'Parmağını nasıl üzerine koyabilirsin? Artık daha da iyi olmak istiyorum'du. Replik kısaydı ama 10 yıl sonra teması olduğu için ses tonumu değiştirerek çalıştım.

"Daha da iyi olmak istiyorum  ↗" ya da "Daha da iyi olmak istiyorum ↘” 

Won kardeş harika görünüyor.

"Choi Young Do hazır."


Heirs'te oynamaya başladığımda yeni bir lakabım oldu. İnsanlar bana 염도 Youm Do (Tuzlu) diyorlar. (Young Do Kore'de hüzünlü sahneleriyle tanınan bir karakter, tuz da gözyaşı kokusundan kaynaklanıyor.) Young Do'nun gözyaşlarını tuttuğu sahnelerde izleyiciler onun için üzülüyordu fakat en azından bu son çekimde yüzüm gülüyor. Young Do'nun bir lakabı daha olamaz mı? 'Gülen Young Do'  미소  (Mi-So Young Do) Olur mu?

"Won kardeş, beni güldürmeyi kes~"

"Bugün, gülen Young Do'yum."



Tuzluyu boş ver. 


Bu dizi sayesinde iyi insanlarla tanıştım. Min Ho kardeşim, Jin Hyuk kardeşim ve Min Hyuk ile tanıştım. Set bizim sohbet odamıza döndü. Her boş zamanımızı konuşarak geçirdik.

Heirs'in bu kadar sevilmesinin sebebi de bu güzel takımın işi değil mi zaten? Popülerliğin verdiği ağırlığa birbirimize inanarak katlandık. Bu takım elbise giymiş dört adamın ne konuştuğunu bilmek istiyor musun? Acı-tatlı bir hikayeydi.

"Çok mu yakışıklıyız?" (Kim Woo Bin)

"Bu benim ses tonum~!" (Lee Min Ho)

"Böyle bir fırsatı niye geri çevirdin? Beni çok heyecanlandırmıştı."

"Bitirdik mi şimdi? Buna çok üzüldüm.~"







Evet, evet. Bütün sahnelerimiz bitti. Yönetmenin 'kestik' işaretinden sonra 'Sıkı çalıştığınız için hepinize teşekkürler' diye bağırdık. Bu daha önce de söylediğim aynı cümleydi ama o gün, daha farklıydı. Tıpkı Young Do'nun 'Gözyaşlarımı tutamıyorum' repliği gibi benim de gözlerim dolmak üzereydi. 

Eve geri dönmeyi gerçekten özledik, bu yüzden burada beraber olduğumuz fotoğraflar çekip anılarımızı paylaştık.Bir daha ne zaman buluşacağız? Min Ho kardeşim senenin son günü buluşalım diyor. SBS Ödülleri'nde sunucu olacağım.

"Heirs ekibi ödüllendirilmenin verdiği ağırlığa katlan. Gelmezseniz intikamımı alırım."

"Herkes iyi iş çıkardı."

"Sende Young Do'nun fotoğrafları var mı?"

"Harika zaman geçirdik."

"Bu fotoğrafları bilgisayarında duvar kağıdı olarak kullanır mısın? Hayır mı?"

"Güle Güle Young Do~"


Heirs'e olan sevginiz için çok teşekkürler. Kötü Young Do'yu sevip umursadığınız için tekrar teşekkür ederim. Güzel bir diziyle yakın zamanda geri döneceğim. Dikkat edin soğuğa yakalanmayın, mutlu bir tatil ve yeni yıl dilerim. Ne? Böyle gitmeme izin vermez misin? O yüzden bunları hazırladım~!

Kim Woo Bin fotoğraflarının harika dağıtımcısı!

"Ona bir bak. Ondan hoşlandığına şüphe yok?"

"Fazla uzun~"

"Niye dibimde fotoğrafımı çekiyorsun, beni utandırmak için mi?"

Eğer bir kamera çekmediyse bu fotoğrafları, o zaman bunlar paparazzi çekimleri.

"İlgisiz ve şık görünmek için."

Fotoğrafımı mı çekiyorsun? Çekmiyor musun?

"Sizinle senenin son günü buluşacağım."

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız.

Kaynak: dramafever
Çeviri: Lotus

Çevirmen notu: Kim Woo Bin'in yazdığı korece metinde de 'sister' kelimesi geçtiğinden ve Choi Young Do da sister kelimesini kullandığından, baştaki sister kelimesini çevirmedim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder