23 Kasım 2013 Cumartesi

Kim Woo Bin 'The Heirs'deki Judo Sahneleri Hakkında Konuştu!


SBS'nin popüler dizisi 'The Heirs'de oynayan Kim Woo Bin, Amerika'da yayınlanan 'COK' adlı Hallyu dergisinin Aralık sayısı için fotoğraf çekimi gerçekleştirdi ve röportaj verdi.

Çekimlerde, Kim Woo Bin parlak gülümsemesi ve enerjik davranışlarıyla kötü karakter Choi Young Do'nun bilinmeyen karizmatik yanlarını gösterdi.
Verdiği röportajda, oynadığı dizi 'The Heirs' hakkında konuşan Kim Woo Bin, özellikle babasıyla olan judo sahneleri hakkında konuştu. "Bu benim ilk judo oynayışımdı. Dizide babamı canlandıran Choi Jin Ho sunbae, uzun süredir judoda profesyonelmiş, bu yüzden ona daha önceden öğrenmek için gittim. Daha sonra çekimlerde de gayet iyiydim. Belki bunun nedeni benim vücudumu kullanmamı sevmemdir ama ben gerçekten çok eğlendim. Benim kolaylıkla canlandırabilmem için o sahneleri sadece iki kere hazırlamışlardı ama iyi yapabildiğim için direk filme sardık. Ancak tüm onlardan sonra 3 kilo verdiğimi farkettim." sözlerini söyledi.
'The Heirs'de oynadığı karakterin 'School 2013'deki oynadığı karakterle benzer olması hakkında da konuşan Kim Woo Bin, bu konuda da "Ben bir teklifi kabul etmeden önce (çekimlere başlamadan önce), oynayacağım karakterin arkasındaki hayat hikayesininin duygularını kullanmayı denerim. Farklı çevrelerde büyüdükleri gibi, aslında birbirinden farklı bu iki karakteri nasıl canlandırdığım kesinlikle düşünülebilir." sözlerini söyledi. "Hala bana bunun hakkında endişelenme şansı tanındığı için çok minnettarım. Bu rol benim daha sonra istesem de oynayamayacağım bir rol ve bu benim için mükemmel bir fırsat; ve ben bu fırsatı birçok kez yakalıyorum." sözlerini de ekleyen Kim Woo Bin'in bu çekimlerindeki fotoğraflarına ve röportajına 'COK'un Aralık sayısı çıktığında ulaşabilirsiniz.

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız

Kaynak: allkpop
Çeviri: heaven_zls

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder