25 Temmuz 2013 Perşembe

Kim Woo Bin Lee Jong Suk’un Ne Yapacağı Belli Olmayan Biri Olduğunu Söyledi



Aktör Kim Woo Bin son zamanlarda Lee Jong Suk’un kişiliği hakkında birkaç şey ortaya çıkardı.

SBS’nin 23 Temmuz’daki “Good Morning” programında, Kim Woo Bin yakın arkadaşı Lee Jong Suk’tan bahsetti. Onun hakkında “Lee Jong Suk diğerleri gibi hassas olan bir arkadaş. O sıcak, sevecen ve şefkatli biri. Bunun için, minnettarım.” dedi.

Daha sonra, “Onun ne yapacağı belli olmaz. Nerede olduğunu veya ne yapacağını asla bilemezsiniz. Bunun için doğru sözcükleri bilmiyorum ama konuşkan biri.” diye ekleme yaptı.

Kim Woo Bin’e Lee Jong Suk’u aktör olarak rakip hissedip hissedilmediği soruldu ve Kim Woo Bin bu soruyu, “Hayır, Eğer Jong Suk’un dizisi gerçekten sevilirse, sevinirim. Aslında sık sık onun dizisinin reytinglerini takip ediyorum. Bir yada iki hafta önce, reytingler %20’nin üzerindeydi ve ben gerçekten çok heyecanlandım bu yüzden bir fotoğraf yakalayıp ona mesaj olarak gönderdim.” şeklinde cevapladı.

Daha sonra, “O bir rakip değil ama neşelendirici bir arkadaş. Onunla aramızda bir yarışma olduğunu hissetmiyorum. Umarım biz çok başarılı oluruz ve bazen yine birlikte gerçekten havalı bir şekilde çalışırız.” diye de ekleme yaptı.

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız

Kaynak: soompi 
Türkçe: heaven_zls

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder