28 Temmuz 2013 Pazar

Kim Woo Bin Kilo Almak için Günlük Ortalama 30 Yumurta Yiyiyor .



MBC "Section TV Entertainment News" in 2 Temmuz tarihinde yayınlanan bölümünde aktör Kim Woo Bin özel konuk olarak çıktı.
Onun profilinde ;boyu 187cm(6 ft 1.5 inç) ve kilosu 70kg (154pounds),olduğu gösterildi. Kim Woo Bin ''Genel olarak bu ölçümler doğru ama film için kilo aldım. Şuan 74kg ağırlığındayım.", diye belirtti.
Sunucu onun bir günde 30 yumurta yediğinden bahsettiğinde Kim Woo Bin ''Bu benim lise yıllarımdaydı "diye açıkladı. '
''Bir model olmak için hazırlanıyordum. çok inceydim, biraz kilo almam için gerekliydi. "
Kim Woo Bin şakayla ''keşke bu soruyu bana sormasaydınız. Şimdi, insanlar benden nefret edecek. "dedi.
Ayrıca bu bölümde, Kim Woo Bin arkadaşı Lee Jong Suk ile olan arkadaşlığını da anlattı.

**Sitemizden yazı çıkarmayınız ve alıntı yapmayınız

Kaynak: soompi
Türkçe: HanEunGi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder